Бражник берізковий засушений

IMG_20240831_192135.jpg

Привіт, друзі! Останнім часом я по вечорах складаю дрова, нарубані раніше. Я перевожу їх тачкою до південної сторони будинку і складаю їх у ніші під балконом (через не прямі кути вона потребувала певних модифікацій). Здавалося б у таку спеку дрова і так непогано мають сохнути, просто лежачи на купі. Я б погодився з цією думкою раніше і може я б їх так лишив би, як би мав багато часу, але до початку опалювального сезону (який розпочнеться приблизно в середині чи наприкінці листопада), вони мають дуже добре висохнути, тому я запланував їх перевезти. І дійшовши до середини купи, я зрозумів, що в такому стані вони навряд чи б висохли, бо дрова всередині аж вкрилися цвіллю і почорніло, настільки там було волого після останнього дощу минулого тижня, від якого не лишилося і сліду, але всередину купи вочевидь спека не потрапляла і мабуть не було доступу свіжого повітря. Тому моя діяльність точно була потрібною.

Але я трохи відволікся)). То ж серед цієї купи дров я вчора знайшов величезну волохату комаху. Дохлу. Я впізнав цей тип - це був бражник один з величезних нічних метеликів, які дзижчать наче шершень, коли інколи ввечері в хату залітають. Вони безпечні, але дуже неприємні на вигляд і гучні. Цього разу я мав можливість детально роздивитися цю незвичну комаху, крила якої нагадували скоріше крила горобця, ніж крила метелика. Ну а ідентифікація за допомогою Google Lens дала мені точніше визначення - Бражник берізковий (Agrius convolvuli), гусінь якого надає перевагу з'їданню берізки польової, звідти така його назва.

IMG_20240831_192148.jpg

IMG_20240831_192110.jpg

IMG_20240831_192059.jpg

IMG_20240831_192227.jpg

Колись давно було прийнято колекціонувати комах та жуків, ну типу гербарій з комахами, то ж гадаю, що у мене вже був би готовий експонат 😆.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments