Kim jestem?

Witam wszystkich steemanów

Jest to mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałośc.

Kim jestem ?

Alt Text

Cześć jestem Eryk mam lat 15 mieszkam koło Poznania. Mam 15 lat więc teraz chodze do
3-ciej klasy gimnazjum(GIMBUS). Moje zainteresowania się nie kończą bo mam ich sporo ,ale opowiem o pierwszych z nich. Wędkarstwo to jest to co kocham i nie przestane kochać dzięki temu spędzam wolny czas z moim kuzynem. W dzisiejszych czasach według mnie komputer to nie zainteresowanie bo to jest banalne włączyć YT itd. Na steemit jest tu przez przypadek przeglądając youtub'a na team kryptowalut i był opis "cryptocurrency for free" no i co clickbait się sprawdził ale ja nie jestem tu do inwestowania w kryptowaluty bo to nie dla mnie. Na steemit chce pisać o wszystkim tu są drzwi otwarte jedną przeszkodą jest czas który w tych czasach jest go mało. Chciał bym nagrywać vlogi na d.tube napiscie co o tym myślicie.

Liczę na followa i upvota, na piszcie w komentarzach o czym chcieli byście żebym napisał następny post!!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now