Pokaż swój talent - krajki na bardku

Wreszcie postanowiłam wziąć udział w jakimś konkursie a ten o talencie, hobby czy zainteresowaniach jest dla mnie idealny.

Jak już wcześniej pisałam na swoim blogu, hobbystycznie zajmuję się rekonstrukcją historyczną wczesnego średniowiecza ( dokładnie IX - XI w. ) Dzięki temu nauczyłam się i pokochałam tkactwo bardkowe. Tkanie krajek na bardku jest dla mnie odskocznią od codzienności, ćwiczeniem cierpliwości i rozwijaniem umiejętności manualnych. Chętnie wymyślam nowe wzory, a ostatnio zaczynam kombinować z wzorami bardziej skomplikowanymi, które są również trudniejsze do wykonania. Na razie kiepsko mi to idzie ale wiem, że dzięki cierpliwości i ambicji żeby stać się lepszym tkaczem osiągnę zamierzony cel. Kocham to robić. Uwielbiam się rozwijać.

Oto moje ostatnie " dzieło " : IMG_20180926_102844.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now