W poście nr 2 opowiem jak tu trafiłem

Do Steemit zaprosiła mnie już dawno jedna osoba ze społeczności polish i za jej namową założyłem tu konto. Przyszedł taki moment po tych 3 latach hazardu i strat, w którym żeby móc w ogóle jajkolwiek funkcjonować przyznałem się do wszystkiego...

Przyznałem się znajomym i rodzinie. Niestety nie obracam się w bogatych kręgach i dlatego też nie stanie się tak, że ktoś po prostu mi pomoże i będę mógł mieć to rozłożone na raty, tak nie będzie i o tym wiem.

W tej chwili cała nadzieja w Steemit i w pomocy innych, chociaż wiem, że każdy pracuje na siebie, na swój los i dlatego też nie liczę na to, że posypie mi się tu za nic tak zwana manna z nieba!

Myślę sam co mógłbym wnieść do tej społeczności co dać z siebie w zamian za pomoc, moje posty muszą być wartościowe aby mogły zostać docenione i ja też będę doceniał pracę tu innych osób i wynagradzał inne osoby swoim głosem.

Mam po przeprowadzce 3-4 godziny dziennie na Steemit i ten czas w pełni wykorzystam na pracę tutaj, a te 3-4 godziny to za mało żeby znaleźć dodatkowy etat.

W mojej pracy zarabiam około 1800 miesięcznie, a około 1600-1700zł to same odsetki, które pokrywam cały czas i dług po prostu nie ma szansy maleć, dlatego muszę coś dorobić, najlepiej zarobić więcej, znaleźć sposób na dorobienie 2000-3000tyś zł miesięcznie, czy to w ogóle realne tutaj na tej platformie?

Wiem, że moim zarobkiem będą SBD otrzymywane po 7 dniach. Teraz kurs SBD to 2,6$, to musiałbym zarobić minimum 200 SBD miesięcznie, a to sporo. Przeglądałem nie raz tą stronę i w Polsce po polsku te zarobki są wysokie tylko u bardzo utalentowanych osób :(. Muszę się bardzo postarać i postawić na wartość, żeby moje posty były po prostu dobre. Postaram się.

O czym będę pisać nie wiem do końca, ale myślę o przedstawianiu swojej historii ku przestrodze, żeby inni nie brnęli w tego typu "rozrywkę" tak jak ja to zrobiłem. To był błąd, który wiele mnie nauczył, ale którego nie cofnę. Mogę też coś publikować co byłoby przydatne dla innych, może jakieś poradniki? sam nie wiem, wiem, że muszę zacząć dodatkowo pracować i spróbuję tutaj.

... Dzień dobry, mam 200tyś zł długów, na które sam sobie zapracowałem. Sam też staram się te długi spłacać, ale z Twoją pomocą na pewno problem może szybciej zniknąć... Za każdy głos pomocy dziękuję!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now