200k pln długów. Wygadanie się.

Dziś podliczyłem wszystko co mam i dorobiłem się jednym słowem aż 200tyś zł długów. Jest tego minimalnie więcej, ale niedużo i dlatego zaokrąglam w dół. Taka kwota by mi była potrzebna.

Jaka jest sytuacja?

Pracę mam i coś zarabiam, ale nie wystarcza to na pokrycie kosztów i jeszcze życie. Wróciłem do domu rodzinnego, żeby odpadły mi rachunki i koszty życia... płacą na mnie rodzice, a mam już 35 lat i jestem sam właśnie przez te długi bo tylko tym się cały czas zajmuje... taki los i sam sobie to zrobiłem.

200tyś zł... miałem pomysł, by to spłacić pisząc na Steemit, ale tego nie zrobiłem i nie zacząłem aktywnie się udzielać tutaj. No to zaczynam dziś. Wiem, że kwota mało realna do uzbierania tutaj pisząc po polsku, ale nie znam angielskiego i polska społeczność to moja jedyna nadzieja.

Próbowałem akcji typu zbiórki online ale nikt nie będzie łożył na faceta co to sobie narobił debetów i długów u ludzi, jest masa innych prawdziwie potrzebujących i ja to rozumiem.

W długi wpędziłem się przez hazard i kilka lat gier hazardowych online, takiej kwoty dorobiłem się w ciągu 3 lat, część z tego to odsetki. Od roku nie uprawiam hazardu i nie mam takiej potrzeby, ale długi zostały na pamiątkę.

Marzę o tym, żeby się tego pozbyć. Na koniec każdego mojego wpisu będę dopisywać zdanie prawdy z prośbą o pomoc, bo może ktoś się trafi nowy co nie zna historii i pomoże choćby głosem.

... Dzień dobry, mam 200tyś zł długów, na które sam sobie zapracowałem. Sam też staram się te długi spłacać, ale z Twoją pomocą na pewno problem może szybciej zniknąć... Za każdy głos pomocy dziękuję!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center