Burst Coin – odkupuje to co sprzedałem

Nie wiem czy wszyscy wiedzą co to jest za waluta ten Burst Coin – ale jest to jedyna waluta którą kopiemy metodą POC ( proof of capasity ).
burstpic2.jpg
Bardzo łatwa w podłączeniu się do kopania, ale nie zawsze opłacalna – np. w tej chwili, gdy Burst jest w okolicach $0.02 to kopiąc tą monetę możemy co najwyżej ją odkładać licząc na wzrost ceny i ewentualną sprzedaż z zyskiem w późniejszym czasie.

Polecam najpierw sprawdzić kalkulator i policzyć sobie ile musimy wydać na dyski oraz ile będziemy kopać dziennie, miesięcznie z naszą ilością TB i będziemy wiedzieli za ile musimy sprzedać nasz Burst aby nam się to opłaciło.
Jedyne co jest naprawdę ok. to tylko to że prąd nie gra tu większej roli.
http://burstcoincalculator.com/

Cena Burst Coin poszybowała ostatnio do ponad $0.10 i sprzedałem moje Bursty które kopalem od dłuższego czasu.
burst pic.jpg

Treaz przyglądając się cenie zaczynam powoli odkupywać moja poprzednią pozycje w Burst Coinie za około 1/5 tego za co ja sprzedałem miesiąc temu

Myślę że to ciekawa waluta i może jeszcze nie ma do końca ukształtowanej drogi co do przyszłości ale wydaje mi się ze cięgle nie powiedziano tu ostatniego słowa szczególnie że nowi deweloperzy zainteresowali się tą walutą i naprawdę zaczęli pracować nad nią.
https://www.burst-coin.org/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now