Cześć wszystkim!

Hej!
Jestem Alicja. Moje posty tutaj będą przede wszystkim dotyczyć wszelakiej tematyki medycznej, ponieważ medycyna jest jedną z moich pasji, ale również będę pisać też o innych moich zainteresowaniach. A trochę ich jest! Do głównych bym zaliczyła praktycznie każdy sport - uwielbiam ćwiczyć, ale też oglądać i kibicować. Sama trenowałam kiedyś narciarstwo biegowe, które teraz zamieniłam na jogę, bieganie i squasha. Poza sportem uwielbiam też grać w planszówki, których kolekcję stale powiększam i o których na pewno nie raz napiszę. Kocham też góry, więc jeżeli akurat jesteś na szlaku, możliwe, że się miniemy gdy będę zdobywać kolejny szczyt z Korony Gór Polski.
Mam nadzieję, że swoimi postami Was zainteresuję, ale jeżeli byście chcieli o konkretnym temacie przeczytać, dajcie znać.
Pozdrawiam! :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center