RE: RE: Moje wspomnienie powodzi we Wrocławiu, dzis mija 20 lat.....
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje wspomnienie powodzi we Wrocławiu, dzis mija 20 lat.....

RE: Moje wspomnienie powodzi we Wrocławiu, dzis mija 20 lat.....

Też jestem Wrocławianinem :) Powódź nastała gdy odbywałem zasadniczą służbę wojskową (daleko daleko bo aż na Mazurach). Nie omieszkałem wykorzystać okazji i dostałem 5-cio dniowy urlop okolicznościowy. Do Wrocławia dojechałem pociągiem (cóż za widok na Swiniarach ! - tory praktycznie zalane, a pociąg powoli sunie jakby po jeziorze). Z dworca głównego, po 2 godzinach oczekiwania na N, wycieczka piesza na osiedle kiełczowskie, gdzie wówczas mieszkałem. Do domu dotarłem po czterech godzinach. Szkoda, że nie miałem aparatu. Pozdrawiam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center