Płyta "Rzeczywistość" i Podsumowanie :)

(: Witam :)

Z tej strony Władca Metafor

Na początku powiem... Hmmm.... Od czego zacząć... Mam 80 obserwujących i powtórzę, jak większość, że pewnie tylko 20% wie dlaczego mnie obserwuję :)

Dziękuję Wam Bardzo :)

A teraz co? Teraz czas na małe podsumowanie, bo jak zauważyliście ostatnio trochę spamowałem z utworami z płyty " Rzeczywistość " i na początku nie chciałem całej wrzucać na serwis D.Tube, ale mało lajków i mówię:

- Słabo, Szaro, Buro, ale nigdzie indziej jej nie było przez ostatnie lata, bo znikła tego samego roku z Youtube, co wyszła w podziemiu z powodu, że same jej stworzenie przyniosło do mojego życia niesamowitą przygodę. Nie jest dobra. Jest straszna, powtarzalna w słowach, zwrotach i nagrana w 2 tygodnie w kwietniu 2011. Tak właśnie, gdy poznałem element kultury Hip-Hopowej "rap" w listopadzie 2010r., wiedziałem, że chciałem to robić, bo skoro pisałem już od wielu, wielu lat, miałem okazję się rozwinąć. Nie było łatwo, wręcz na nowo uczyłem się pisać, bo nagle rym musi być gdzieś zgrany w kontekście muzycznym i żeby to wszystko miało ręce i nogi w sensie i przekazie. Haha przekaz o marzeniach... Naprawdę unikalne i niesamowite... Poszedłem do zawodówki, żeby zarobić na pierwszy mikrofon i kupiłem go zimą w Media Markt "Nie Dla Idiotów" za 90 zł i tak mogłem zacząć swoją podróż, ale nie miałem pojęcia, że jeszcze potrzebny jest program, więc ściągnąłem "Audacity" i jeszcze przedwzmacniacz i nie miałem go, więc codziennie mogłem pożyczyć go na 10 minut od kumpla z bloku, ale tylko na 10 minut, więc mikrofon był w szafie między ubraniami wieczorem i od razu, gdy napisałem tekst leciałem po przedwzmacniacz, więc dosłownie, jak na ilość napisanych utworów mówili, że 2 Tupac z szybkością... Miałem to gdzieś, czy się komuś podoba, czy nie, więc nagrałem ją na płyty, dodałem logo zrobione przez Kasię S. rozdając gdzie popadnie :)

Na praktykach, szkole i między znajomymi... Tak Elsi to strasznie żywy był i uwielbiał wokół siebie mieć opinię i tak 2 tygodnie później usłyszał płytę człowiek z Lipin "Caban", który postanowił coś nagrać z Elsi`m, ale o tym później i teraz wielka prośba do was :) D.Tube nie gryzie i teraz będzie tylko lepiej, więc proszę moich obserwatorów, posłuchajcie, bo zauważyłem, że tekst, jak najbardziej na steemit, ale D.Tube i serwisy pokrewne mają ograniczenia w odbiorze... 

Lista Utworów Płyty: Elsi - " Rzeczywistość "

- Intro

- E.L.S.I

- Rapowa Obsesja

- Droga

- Nieustannie Powracam (&Adaśko)

- Rzeczywistość

- Światło W Ciemności

- Zamach Na Psychikę

- Obdarte Kolana

- Płomień

- Outro

.....

Dobra teraz inna bajka, czyli podsumowanie mojego konta, jak również to, że czytając te wszystkie newsy jestem przerażony, jak można wpływać tak na wolność człowieka i nie wiem, jak się rozliczyć, gdybym, cokolwiek wybrał... Nie wiem nic, dlatego wszystkie SBD będę zamieniać na Steem Power i leci i leci :)


Zająłem ostatnio III miejsce w konkursie organizowanym przez @katayah postem Kabinels? 

Gratuluję również @fraktale i  @julialu.handmade oraz @katayah za super wyzwanie i docenienie :)


No to tyle i SP przybędzie jeszcze trochę w tym tygodniu :) Czekam na dobry kurs na wymianę :)
Pozdrawiam i Życzę Miłego Dnia

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now