Bo Wyborca to kretyn, który wszystko kupi. <-- PO powinna mieć takie motto

Serio. Motto Platformy Obywatelskiej powinno brzmieć "Bo Wyborca do kretyn, który wszystko kupi". Zresztą nie tylko Platformy - cała klasa polityczna jest posrana, ale to temat na inny wpis. Zresztą o ile cała klasa polityczna jest posrana, to PO sieci w szambie po uszy.

Ja rozumiem, że ludzie w natłoku informacji mają po prostu przesyt i mało kto już pamięta jak było naprawdę, przez co politycy (przy współudziale usłużnych mediów) robią ludziom szambo z mózgu, ale to jest już kurka wodna przegięcie.

Jak Schetyna przyłapany przez reportera TVP gadał, że Platforma jest przeciw przyjmowaniu uchodźców (nie migrantów - uchodźców), po to by zaraz potem odwracać kota ogonem to brechtałem się setnie. Ot facet o wyglądzie mało rozgarniętym zrobił to co sugeruje jego sugeruje jego sposób bycia - zbłaźnił się. Trochę gorzej, że część ludzi łyknęła te brednie, bo to źle świadczy o naszym społeczeństwie.

No ale to? serio? Platforma na czele ruchu przeciw Acta 2?
Platforma zakochana w Unii Europejskiej i Komisji Europejskiej tak mocno, że wydaje się dostawać orgazmu na sam dźwięk słowa "Unia". Już pies z tym, że zaczęli być przeciw gdy pod naporem opinii publicznej projekt formalnie przepadł (a naprawdę został odłożony do września i wróci wtedy pod inną nazwą). Tu chodzi o to, że według Komisji Europejskiej NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK Acta 2 i NIGDY NIE BYŁO. Czyli co? Platforma protestuje przeciw czemuś co nie istniało? A może ich ukochana Unia kłamie? Platformersi jak to jest?

36713564_10155894187783740_4352460539973074944_n (1).jpg

A poniżej filmy by przypomnieć sobie jak było naprawdę:

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

Źródło: https://www.facebook.com/PlatformaObywatelska/posts/10155894197623740?comment_id=10155899733998740&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D

36713564_10155894187783740_4352460539973074944_n (1).jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now