Tymczasowo rozstaję się ze Steemit.

Długo nad tym myślałem... To co się obecnie dzieje na platformie Steemit jest dla mnie nie do przyjęcia.
Obserwuję wiele profili, ale jeśli chodzi o mój nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego boty i ludzie tworzący boty oceniają moją pracę negatywnie choć robią to masowo i nikt nie jest w stanie temu przeciwdziałać. Nie wiem czy jedyny z Polskiej Społeczności jestem tak masowo atakowany.

Jak się okazuje przez kilkanaście najbliższych dni co bym nie napisał, lub czego bym nie skomentował jest oceniane przez boty w postaci flagi.

Dodatkowo ktoś się pode mnie podszywa @baissetonfroc profil jest identyczny jak mój główny. Tragedia co się na tym Steemit dzieje!

Mam tego dość! Nie założyłem tutaj konta by dorobić się drugiej wypłaty tylko pisać co mi na sercu leży oraz to robię dla historii w swoim rejonie. Wszystko czego bym się nie czepił jest atakowane przez boty.

Jak na razie rozstaję się ze Steemit. Jakoś nie czuję teraz na siłach cokolwiek pisać. Mogę być oceniony przez 10 osób by po nocy obudzić się rano i zobaczyć atak botów z listą flag tak długą, że szkoda by było czasu to przeglądać.

Jeśli Steemit nic z tym nie zrobi to marna przyszłość tej platformy. Mam tego dość! :/

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim żywym ludziom, którzy głosowali na moje posty. Jestem Wam bardzo wdzięczny.
Zapewne niedługo po napisaniu tego posta zostanę od góry do dołu oflagowany... zapewne sami zobaczycie.

Dziękuję! Do napisania kiedyś....

Tego jest multum! :/
Bez tytułu.pngdf.pnghhg.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now