Darmowe $$ w kryptowalucie? Ściema? A może... Dash

Intro

Ok, siema polska społeczności Steemit. Zarejestrowałem się bo od dawna interesuję się kryptowalutami, a od pewnego czasu słyszę o tej platformie. Postanowiłem spróbować, oto mój pierwszy post.

11 czerwca 2017 (niedziela)

-przeglądam tweetera szukając nowości w krypto-świecie, cotygodniowy rytuał, dużo gównianego marketingu, czasem jakaś wartościowa informacja. Tweeter Amandy Johnsson, twarzy #1 waluty Dash. Post o tym ze jest hajs za darmo. Nie żeby mnie życie cisnęło ale zainteresowało mnie to, każda taka marketingowa informacja jest interesująca. Zasady: pomóż komuś założyć konto Dash (najlepiej w portfelu jaxx), zróbcie sobie zdjęcie pokazując oba konta, podaj swój adres Dash i dostaniesz ekwiwalent 20$ w Dash. Czemu nie? biorę telefon mamy, zakładam konto, robimy zdjęcie, daję hasztaga, wrzucam na tweetera.
Ping! Pół godziny później przychodzi powiadomienie od Amandy, lubi moje zdjęcie, fajnie.
Ping! Kilka minut później przychodzi powiadomienie z portfelu jaxx, flota przelana, mam 20$ w dashu, przelewam wszystko na konto mamy.
Akcja super, od dawna mówię mamie żeby 10% swoich zarobków odkładała w kryptowalucie. Dzięki #firstdashwallet dostała bodziec, już wie że jest to prostsze od standardowej bankowości. Zachęciłem też kolegę do wzięcia udziału i również dostał swoją działkę. Cała akcja skończyła się we środę 14.06. Ok, ale dlaczego o tym piszę?

14 czerwca 2017 (środa)

Amanda wrzuciła kolejny post, dziękując za wzięcie udziału w akcji. Akcja trwa dalej!
Zachęcam Was wszystkich do wzięcia udziału, jest to najlepsza okazja by spróbować zagłębić się w świat kryptowalut!

Jakie kroki należy podjąć?

-napisać post na tweeterze lub facebooku zawierający hashtag #FirstDashWallet i Twój nr. konta Dash zaczynający się od literki X...
-wstawić zdjęcie zawierające twarze Twoją i osoby której pomogłeś założyć konto. Na zdjęciu powinno być widać Wasze portfele Dash oraz kartkę na której jest nazwa kraju (PL) i serce Dash :D

W komentarzach piszcie czy dostaliście już swoją działkę Dash :)
Więcej informacji na YT Amandy:

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center