Projekt Egzotyczny Ogród na Teneryfie dla Ciebie i dla Mnie;-) czyli od Pomysłu do Realizacji

Cześć Przyjaciele

Są w życiu takie chwile, że człowiek walczy z myślami prosić kogoś o pomoc czy może da radę sam. Na chwilę obecną podjąłem decyzję, że do mojego projektu muszę poszukać wsparcia.
Ogólnie w pierwszej kolejności myślałem przygotować projekt na platformie pomagającej zbierać fundusze, ale pomyślałem, że to właśnie ludzie których poznałem tutaj pierwsi dowiedzą się o tym co chcę zrobić.
Liczy się dla mnie każde wsparcie nie tylko finansowe, ważne są podpowiedzi, wiedza, uwagi, a może macie pomysły na jakich ten projekt zamieścić itd.

Punta na Mapie.JPG
Tutaj jest ta działka

Już przechodzę do sedna sprawy.

Zawsze marzyłem o kawałku ziemi nad oceanem i taki udało mi się znaleźć na Teneryfie w miejscowości w której mieszkam w Punta del Hidalgo, ale niestety z powodu trafienia w Polsce na nie uczciwą osobę straciłem dużo pieniędzy i nie ma widoku na zwrot pieniędzy (człowiek typu zaufaj mi przecież nie każdy jest oszustem, niestety zaufałem, po czasie się okazało, że to był błąd).

Działkę znalazłem, nawet mam ją zarezerwowaną, ale musze uzbierać jeszcze 7tys euro, żeby była moja.
Działka leży 100 m od oceanu, można na niej wybudować małą zabudowę i w końcu to co najważniejsze obsadzić egzotycznymi drzewami i zrobić owocowy sad, takie miejsce gdzie będzie kolorowo od egzotycznych owoców. Można zasadzić tutaj, bananowce, papaje, mango, marakuja, awokado itd. Działka ma prawie 800m2, więc są na niej możliwości.
Ze względu na to, że brakuje mi środków na ten cel, a zależy mi na jego zrealizować. Szukam wsparcia też u Was.

Nie chce niczego za darmo i nie wiele mogę dać, ale mam pomysł taki:
W ramach podziękowania osoby które wspomogą projekt :

Kwotą do 35 euro, zostaną wpisani na listę fundatorów tego miejsca i przy wizycie na Teneryfie zapraszam w odwiedziny na degustacje świeżych owoców lub soków z owoców rosnących na działce.

Kwotą od 36-99 euro, zostaną wpisani na listę fundatorów tego miejsca i przy wizycie na Teneryfie zapraszam w odwiedziny na degustacje świeżych owoców lub soków z owoców rosnących na działce.
Oprócz tego dostaną kartkę z Teneryfy z podziękowaniami i pozdrowieniami.
No i ostatnie propozycje

Kwotą od 100 euro, zostaną wpisani na listę fundatorów tego miejsca i przy wizycie na Teneryfie zapraszam w odwiedziny na degustacje owoców lub świeżych soków z owoców rosnących na działce.
Oprócz tego dostaną kartkę z Teneryfy z podziękowaniami i pozdrowieniami.
I Uwaga:
Za każde 100 euro, będzie można wybrać rodzaj drzewa jakie ma być zasadzone na działce, tzn: można wybrać bananowca, kiwi lub papaję, a może chcesz roślinkę rajski ptak? W każdym razie to drzewo dostanie swoją tabliczkę i imieniem fundatora lub nikiem. To będzie Twoja cząstka na Teneryfie, Twoje własne drzewo.

Kwota 200 euro otrzymacie wszystko to co powyżej przy 100 euro plus podczas pobytu na Teneryfie, zawsze można do nas przyjechać i przenocować np. w namiocie;-).

Fotografie przedstawiają działkę oraz to jak może potem wyglądać ;-)

photo_2019-06-14_18-33-43.jpg
Czerwone zaznaczenie to działka

photo_2019-06-14_18-25-09.jpg
Działka

bananas-2448144_1280.jpg
Tak może być potem- pixabay

banana-plantation-2417174_1280.jpg
Tak może być potem- pixabay

pawpaw-4274265_1920.jpg
Tak może być potem- pixabay

mango-tree-321075_1280.jpg
Tak może być potem- pixabay

kiwi-1565847_1280.jpg
Tak może być potem- pixabay

A co najważniejsze, Nasze awokado w końcu posadzimy do ziemi ;-)

Nasze awokado.jpg
Pierwsze drzewko już jest;-)

Plusem jest to, że właściciel działki to mój znajomy i póki co jej nigdzie nie ogłaszał i czeka jeszcze na mnie.

Pieniądze przeznaczę na:

Dofinansowanie zakupu działki, notariusz, ogrodzenie działki, zrobienie systemu nawadniającego oraz zakup drzew i roślin.

Kwota którą potrzebuję nie jest tak naprawdę wielka, ale brakująca żeby to wszystko zrobić. Oczywiście z większą kwotą znacznie bym przyśpieszył działania, ale do szczęścia wystarczy tylko ta podana, a resztę pracy włożę tam własnymi rękami.

Na chwilę obecną nie oczekuję nawet wpłat, ale tylko deklaracji, kto może i jaką kwotą wspomoże, wtedy resztę kwoty brakującej będę szukał na innych portalach.
Po zapoznaniu się z waszymi opiniami i radami zdecyduje w jakiej formie zbierać pieniążki.

Ps. Jak ktoś zna bardzo dobrze angielski i chciałby mi ten tekst przetłumaczyć to byłbym wdzięczny ponieważ mógłbym też dać ten wpis dla członków Steem anglojęzycznych. A mój angielski gramatycznie mi na to nie pozwala.

Więc jak tylko chcesz i możesz pomóc, Egzotyczny ogród na Teneryfie może być także Twoim małym światem.

Wszelkie pytania i komentarze nie zostaną bez odpowiedzi. Można pisać także na https://discordapp.com

Pozdrawiam @tomii

Tomii z liczi.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now