Film zniknął mi z D.Tube - komu zgłosić błąd?

Wrzuciłem wczoraj film. Na początku działał, ale jak zajrzałem rano, to się nie wyświetla. Film ma obecnie 4 głosy i 0 flag. Materiał zniknął też z mojego kanału na Dtube, choć w blogu Steemit jest wciąż widoczny.
Wczoraj po publikacji wprowadzałem jakieś zmiany w opisie i optymalizowałem tagi z #pl-filmy na #pl-video przez aplikację Steemit na androidzie, ale wyglądało na to, że film się jeszcze wyświetlał, bo ostatnie głosy użytkowników zostały oddane 2 godziny po zmianach. Dziś rano przywróciłem poprzednie tagi, ale film się nadal nie wyświetla.
Publikacja widoczna na Steemit - https://steemit.com/polish/@tomeknguyen/c713b237
Brak filmu na D.Tube -

W związku z tym mam pytania do osób bardziej znających się na rzeczy:

  1. Czy ktoś wie o co może chodzić, komuś zdarzyło się coś podobnego i jak to naprawić?
  2. Ewentualnie czy mogę jakoś usunąć tą publikację, żeby dodać ją ponownie?
  3. Komu mogę zgłosić tą sytuację, jako potencjalnego buga do naprawy?
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center