Take the quiz! - Brave Browser|Odpowiedzi na pytania i 10$ w 5 min z giełdy Coinbase

Take the quiz! - Brave Browser|Odpowiedzi na pytania i 10$ w 5 min z giełdy Coinbase

źródło: https://blog.coinbase.com/coinbase-earn-now-allows-users-in-100-countries-to-earn-their-share-of-100m-in-cryptocurrency-6eb80d645191

Pod koniec 2018r. bardzo znana giełda Coinbase, otworzyła program do nauczania o kryptowalutach - "Coinbase Earn". Uczestnicy programu mogą otrzymać kryptowaluty za rozwiązywanie quizów. Obecnie są dostępne 4 quizy na temat kryptowalut: XML, ZRX, ZEC oraz BAT, za które łącznie możemy otrzymać ~80$ w tych kryptowalutach. Z otrzymanymi kryptowalutami można je dowolnie wydać bądź wymienić na walutę tradycyjną.

Kilka dni temu giełda ogłosiła wsparcie handlowe dla 50 nowych jurysdykcji, a także opcji handlu USD Coin (USDC) w 85 nowych krajach.

Po blisko 2 miesiącach od dołączenia do kolejki na dostęp do Quizów, otrzymałem maila z informacją o dostępie do quizu na temat jednej z moich ulubionych kryptowalut - Basic Attention Token (BAT).

BAT jest kryptowalutą przeglądarki Brave Browser. Platforma Brave to nowa droga do lepszego Internetu, gdzie użytkownicy mogą przeglądać strony internetowe bez reklam!, zdobywać nagrody i wspierać swoich ulubionych twórców treści, zachowując jednocześnie swoją prywatność i zwiększyć wydajność na smartfonach.


Zajrzyj do mojego wpisu: Chronię swoją prywatność. Mam dosyć reklam! - Dlaczego zamieniłem przeglądarkę Chrome na Brave


Take the Quiz!

coinbaseEarn4.jpg

Quiz okazał się składać z 3 pytań oraz 1 zadania. Poniżej zamieszczam 3 pytania z załączonymi odpowiedziami. Za każde zadanie otrzymamy 1$ w BAT.
q1.jpgq2.jpgq3.jpg

Po rozwiązaniu quizu pozostało jeszcze do wykonania jedno zadanie za które otrzymamy 7$ w BAT. Zadanie polega na zainstalowaniu przeglądarki Brave na naszym urządzeniu (w zależności czy rozwiązujemy test na smartfonie czy komputerze). A następnie potwierdzeniu posiadania przeglądarki.
W moim przypadku miałem już zainstalowaną przeglądarkę na komputerze prędzej. W wyniku czego pozostało mi tylko zweryfikować instalację i odebrać moje monety.

q4.jpgq5.jpg

Przeglądarkę Brave możesz pobrać korzystając z mojego linku Zweryfikowanego Wydawcy Brave
Brave browser BAT BITCOIN.jpg


Łącznie zebrałem 27 monet BAT o łącznej wartości 10$. łącznie od otwarcia maila zajęło mi to około 5 min. Całkiem nieźle co nie? ;)
coinbaseEarn6.jpg

Jeśli jesteś zainteresowany quizami na giełdzie Coinbase możesz skorzystać z mojego linku referencyjnego Coinbase.

Kiedy już się zarejestrujesz oraz zweryfikujesz konto. Ustaw się do kolejki na dostęp do quizów i czekaj na maila z dostępem.

coinbase earn quiz.pngcoinbaseEarn1.jpg

separator908x10.png

Po otrzymaniu dostępu do kolejnych quizów również wrzucę do nich rozwiązania. A póki co to dziękuję Ci, że w tych intensywnych czasach zajrzałeś/aś do tego wpisu. Cześć!

STOPKA2908x300.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center