Moj pierwszy post na steemit

Siema.
Jestem autorem bloga szrociaki i jest to mój pierwszy post tutaj. Ostatnio szwagier @bolgan namówił mnie, żebym prezentował swoje materiały także i na steemie. Jeśli lubicie stare samochody i generalnie wszystko co jest związane z motoryzację to powinniście być ukontentowani materiałami jakie będę prezentować :) Szczerze powiedziawszy mam małego pierd... na tym punkcie i w pogoni za fajnymi samochodami zapędziłem się w różne zakątki świata - od Stanów Zjednoczonych, aż po Chiny. Aha - wszystkie zdjęcia jakie wrzucam są mojego autorstwa, nie będzie więc jakiegoś przeklejania zdjęć dostępnych w internecie.

Na dobry początek Alfa Romeo 2000 GT Veloce, którą spotkałem w San Francisco:

20385491694_1cc7fbf26a_o.jpg

Pozdrawiam!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center