Publikacja w języku polskim..))

To moja pierwsza publikacja w języku polskim.

Przyszedłem do projektu Steemit z rosyjskojęzycznej sieci Golos (odpowiednik Steemita).
Dlaczego czasami publikuję w języku polskim? Znam go dobrze, bo jako dziecko mieszkałem w Polsce, a potem trochę pracowal. Podoba mi się ten język, jego melodia i płynność. Z przyjemnością czytam niektóre polskie publikacje, a czasem nawet książki polskich autorów.

Lubię poezję, ale raczej nie piszę poezji po polsku, więc nie martw cię się, nie będę was torturowac ...)))

Zazwyczaj moje publikacje są dość różnorodne i nie ma jednego tematu. Będą zdjęcia z moich wielu podróży po całym świecie, a moim ulubionym tematem jest broń myśliwska i wszelkiego rodzaju wiadomości. Czasami będzie nawet inna ręczna robota.

Mój pseudonim jest pisany angielskimi literami, ale ma znaczenie rosyjskie, smotritel mayaka - to dozorca latarni morskej.

Chętnie poznam polską publiczność Steemita, a może nawet zaprzyjarzę się!

P.S. Z góry przepraszam za błędy, bo to nie jest mój język ojczysty! ..))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center