Pomysł na super prezent dla dziecka i nie tylko - inny niż wszystkie! DIY PROJECT - do pobrania GRATIS

Hej Steemianie,

wykorzystując fakt, że moja najmłodsza właśnie poszła spać, chciałam się z Wami podzielić SUPER TANIM I ORYGINALNYM POMYSŁEM NA PREZENT DLA DZIECKA I NIE TYLKO!

Miesiąc temu a dokładnie 2 stycznia, moja starsza córka, Zosia skończyła 4 lata. Biorąc pod uwagę bliskość jej urodzin do Świąt Bożego Narodzenia, kiedy to dostaje od całej rodziny górę paczek, chciałam jej sprawić taki prezent, który nie będzie kolejną zabawką a podarunkiem przemyślanym, niedrogim, oryginalnym i przede wszystkim wyjątkowym. Sama lubię inwestować w przeżycia i kolekcjonować wspomnienia... po to aby móc pod koniec życia stwierdzić że było cudowne i pełne wrażeń więc pomyślałam, że pójdę w tym kierunku... 

A więc czego brakuje mojej Zosi? Co mogłabym jej dać? Przecież wszystko już ma! - siedziałam i główkowałam... aż w końcu pojawiła się przysłowiowa mała żaróweczka nad moją głową... Wiem! - krzyknęłam

Czasu...! brakowało jej czasu spędzonego tylko z rodzicami. Tego nigdy za wiele. Zwłaszcza kiedy w rodzinie pojawia się nowe maleństwo a życie pierwszego dziecka zmienia się już na zawsze. 

Dlatego pomyślałam, że przygotuje mojej córce taki kupon z atrakcjami, które na pewno sprawi, że oczy jej zabłyszczą ze szczęścia a rozdziawiona buzia wyrazi zachwyt. 

Jak się pewnie domyślacie po zdjęciach - dzień należał do jednych z tych baaaardzo udanych i niezapomnianych!

Wręczając mojej córce takie prezenty mam cichą nadzieję, że dostrzeże różnice między materialnymi i nieistotnymi rzeczami a tymi które dodają faktyczną wartość do naszego życia i wzbogacają je na zawsze. 

****

Poniżej przedstawiam Wam pozostałe pomysły które również możecie wykorzystać na waszej liście atrakcji (w zależności od tego co Wasze pociechy lubią robić) to na przykład:

  • wyprawa rowerowa
  • wspólny piknik
  • teatr pacynkowy
  • bańkowa kąpiel 
  • wyjście na wydarzenie kulturalne
  • podróż pociągiem
  • nocny spacer
  • wspólne granie w grę planszową
  • wspólne czytanie
  • pizza na obiad
  • gra w piłkę z tatą

A gdybyście nadal się wahali czy sprawić swojemu dziecku taki prezent, to zapraszam do obejrzenia reakcji mojej Zośki na taki prezent - BEZCENNE! 

Łapcie gotowy projekt, drukujcie i sprawcie swoim dzieciom wielką RADOŚĆ! 

 https://www.docdroid.net/tRoCZlJ/dzien-wrazen-z-rodzicami-steemit.pdf

Ciekawa również jestem Waszych pomysłów na prezenty dla dzieci - być może ja będę się mogła zainspirować którymś z nich :)

Tymczasem Miłego Wieczoru Wszystkim! 

Daria 


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center