Witam społeczność Steemit !


Cześć Steemit :)

Kilka dni obserwacji i oto mój pierwszy post powitalny :)

Kim jestem ? Nikim ważnym, zwykłą osobą, która lubi się rozwijać. Lubię dużo czytać, uczyć się czegoś wartościowego, doświadczać, próbować wielu nowych rzeczy. Moje zainteresowania ? hmm... jest ich bardzo wiele, nie skupiam się na jednej konkretnej opcji. Lubię mieć więcej wyjść.

Wstawać wcześnie rano, przed pracą, nie jest to dla mnie problemem, poranny ptaszek a bardziej prawdopodobne jest to, że mam chęć rozwoju, osiągnięcia czegoś więcej w życiu niż marnowanie czasu na sen, którego nie potrzebujemy, każdą godzinę czy minute kiedy śpimy dłużej jak tego potrzebujemy uważam za straconą (chociaż jest to przyjemne), dlatego też różnię się od innych, i jest mi z tym dobrze :D

Cały czas uczę się jak inwestować, pomnażać swój kapitał, uważam to za bardzo ważne a raczej mega ważne. Obecnie pracuję w Holandii przy produkcji kwiatów jakimi są lilie.  

Piękne kwiaty ale nie jest to praca dla mnie, raczej przejściowa. Czasami to czego chcemy wymaga poświęceń i nie zawsze jest tak jak oczekiwaliśmy od życia, w moim przypadku akurat był to wyjazd za granicę do pracy. Dążę do niezależności i na szczęście jestem coraz bliżej, i mam nadzieję że uda to się osiągnąć w tym roku, poprzedni uważam rok za bardzo udany w moim wykonaniu, osiągnąłem wyznaczone cele z odpowiednią determinacją, chociaż psycho czasami siadało :D tym bardziej że jestem młodą osobą, dlatego mogę zaliczyć 2017 na plus. Wiem na pewno,  chęć i stopniowa realizacja swoich celów pozwoli nam na osiągniecie swoich marzeń, ale cierpliwość cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość. 

Ok na koniec opiszę troszeczkę kim jestem, co umiem.

  • Jestem budowlańcem, 
  • Uczę się programowania (powoli, raczej dodatkowe zajęcie),
  • Inwestycje (w tym kryptowaluty),
  • Motoryzacja,
  • Sport,
  • Interesowanie się "światem",
  • Podróż,
  • Uwielbiam góry, narty, w następnym sezonie chcę zacząć naukę jazdy na desce :D

Postaram się pisać również w języku angielskim (o ile czasu wystarczy).

Obszerne zainteresowania na pewno pozwolą mi dostarczać wam wiele ciekawych i wartościowych postów.

Trzymajcie się i wielu pomyślnych postów. Cześć !

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now