Witam Nazywają mnie Salwador... :)

Witajcie :)

Jestem tu nowy i chciałbym się z wami zaprzyjaźnić :) mam nadzieję że przyjmiecie mnie z otwartymi ramionami i że będziemy się dobrze bawić :)
Jest to mój pierwszy post i chciałbym się wam przedstawić :)
a wiec nazywają mnie Salwador, nie mam tak na imię ale z racji że jestem tu nowy i dopiero sie uczę na razie nie chcę podawać swojego prawdziwego imienia z czasem napewno napisze coś wiecej o sobie a na razie mówcie mi Salwador :)
moje hobby to grafika i zabawa nią potrafię zrobić dużo rzeczy począwszy od Logo, memy, plakaty, banery ale bardzo chciałbym nauczyć się projektowania stron internetowych co bardzo by mi pomogło w życiu zawodowym :) bardzo lubię podróże i fotografować wszystko co jest dookoła :)

Bez nazwy-1.png
Nikogo nie znam jeszcze na tej platformie ale mam nadzieje że mi pomożecie i jeśli zrobię coś źle to dacie mi o tym znać :) za co będę bardzo wdzięczny bo nie chce tu nikogo urażać ani spamowac niczym :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center