Przygodę czas zacząć!

182-1.jpg

Cześć!

Jestem profesjonalnym sportowcem i postanowiłam założyć swojego bloga na steemit. Dyscyplina, którą trenuję to strzelectwo sportowe. Mieści się w tym zarówno strzelanie z pistoletu, strzelby jak i karabinu. Ja wybrałam tę ostatnią opcję. Swoją przygodę ze strzelectwem rozpoczęłam ponad 10 lat temu i od tego czasu dane było mi odnieść wiele sukcesów w tej dyscyplinie. Jest to moja pasja, zajęcie i sposób na życie. Robię to, co lubię. Sport ukształtował mnie jako człowieka, nauczył wytrwałości w dążeniu do założonych celów, odpowiedzialności i ciężkiej pracy. Każdy jest kowalem swojego losu. Poniżej niektóre z moich osiągnięc:

Wicemistrzyni Polski w strzelectwie sportowym z karabinu pneumatycznego 🔫
Aktualna rekordzistka Polski w finale strzelania pneumatycznego 10m 🇵🇱
Multi-medalistka w zawodach krajowych 🏅
Piąta na Mistrzostwach Europy w Strzelectwie 2018 w drużynie
Finalistka Mistrzostw Europy Juniorów w strzelectwie 🇷🇺

W najbliższym czasie czekają mnie wyjazdy do Malezji i Korei Południowej na Puchar Świata. Pozostajemy w kontakcie!

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia profilu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now