FIT STEEMIT? Kolejny post z cyklu KIM JESTEM. Nadchodzą wielkie zmiany, a ja Wam w nich pomogę !

Setki, tysiące takich samych postów pod tytułem „KIM JESTEM?”, „MÓJ PIERWSZY POST” i jak bardzo komuś może się to nie podobać to tak należy zrobić a początek. Zanim się zacznie gadać na jakiś temat powinno się chociaż z grubsza przedstawić. Tak więc KIM JESTEM?

Mam na imię Damian, obecnie jestem na pierwszym roku studiów na kierunku Informatyka i Ekonometria. Na co dzień pracuje jak grafik komputerowy, a konkretniej jako Game Designer. Na Steemit trafiłem jak większość przypadkiem. W październiku ubiegłego roku zacząłem się interesować kryptowalutami, spekulacjami, a od niedawna technologią blockchain samą w sobie. Od razu mówię, że to nie jest kolejny BLOG O KRYPTOWALUTACH.
To czym chciałbym się tutaj dzielić z ludźmi to praktyczna i teoretyczna wiedza na temat treningów siłowych jak i diety. Swoje wpisy chciałbym opierać o szczerości więc już teraz mówię, że NIE JESTEM TRENEREM PERSONALNYM po kursie weekendowym, a i więcej powiem - nie mam żadnego kursu na swoim koncie z tego tytułu, ale mam coś czego brakuje większości trenerów. Moje doświadczenie to ok. dwa lata testowania różnych rozwiązań na samym sobie i tym chciałbym się podzielić.

Kiedyś usłyszałem mądre słowa, że należy TRENOWAĆ MĄDRZE, A NIE CIĘŻKO i to jak to robić postaram się tutaj przekazywać. Dlaczego nie powinieneś/powinnaś ignorować tego o czym mówię? Odpowiedź jest bardzo prosta – Twoje ciało to jedyne miejsce do życie jakie masz, więc zadbaj o nie, a ono się odwdzięczy.

IMG_20180416_111336_485.png

Do mojego ideału brakuje, ale poprawiam się z miesiąca na miesiąc :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now