This content got low rating by people.

Każdy Steemianin może odebrać darmowe tokeny (do 160$) w kryptowalucie Byteball + bonus ode mnie 12,5% w Steem

martwy_jednorozec.png

A dodatkowo jeśli zarejestrujesz się z mojego linka referencyjnego oddam Ci połowę mojej nagrody referencyjnej w kryptowalucie Steem! W ten sposób zyskasz 12,5% więcej środków niż jakbyś odbierał tokeny bez niego (a 25% więcej płynnych).

airdrop: pol. zrzut, manna z nieba, potocznie w światku kryptowalut o ofercie darmowych tokenów z jednego blokczejna/dag'a dla użytkowników innego.

Z obserwacji wynika, że jeszcze dużo Polaków nie odebrało pieniędzy z airdrop'a Byteball, a ja pomyślałem że dla naszej społeczności może mieć to pozytywne znaczenie (konwersja GBytes -> Steem, GBytes czyli token Byteball'a łatwo można wysłać na bittrex lub cryptopia, zamienić na steem i doładować sobie konto).

Jeśli skorzystasz z mojego linka do instalacji portfela Byteball:

https://steem-byteball.org/#RNW5XCZJFSH7OGZRRYZDCZZYTZZROLCU

dostanę nagrodę w Gbytes'ach, której połowę (połowę płynnych środków) oddam Tobie, bot powiadomi mnie o nazwie użytkownika automatycznie komu mam przesłać Steem. Nagroda reffów to 25% twojej nagrody + 75% zamrożone na rok.

Skomplikowane? Zobacz poniżej:

ReputacjaAirdrop ByteballBonus ode mnie
>=6020$ = 10$ teraz + 10$ za rok2,5$ w Steem (50% z 5$)
>=70160$ = 80$ teraz + 80$ za rok20$ w Steem (50% z 40$)

Przykładowo mając repu 50 korzystając z mojego linka zyskasz aż 25$ zamiast 20$ płynnych, a za rok dostaniesz jeszcze 20$ ze smart kontraktu (łącznie masz 45$ zamiast 40$).

uwaga: link musi być otwarty w tej samej przeglądarce co link atestacyjny podany przez bota Steem Attestation (link logowania Steemconnect, wyjaśnienie za chwilę)

uwaga: obecnie nie ma już problemu z podkradaniem refferali, sposób na transfer został wyłączony w dniu dzisiejszym - atestacja jest darmowa

uwaga: twórcy Byteball wciąż coś zmieniają więc i nagrody z airdropa mogą się zmienić! Przykład: github

uwaga: żeby dostać nagrodę ze smart contract'u za rok - musisz zrobić full backup portfela zamiast backupu samego seed'a, tzn. w portfelu wchodzisz Ustawienia -> Kopie zapasowe -> Pełna kopia zapasowa; za rok odzyskasz portfel dzięki powstałemu plikowi nazwa.encrypted

Instrukcja:

  • Twoje konto Steem musi być założone przed 12 Lipca 2018 i mieć reputację >= 30
  • Ściągnij aplikację portfela za pomocą linka
    https://steem-byteball.org/#RNW5XCZJFSH7OGZRRYZDCZZYTZZROLCU (na stronie kliknij DOWNLOAD i wybierz na jaki system potrzebujesz aplikację)
  • Po włączeniu portfela zakceptuj warunki, wybierz ZACHOWAJ DANE DOTYCZĄCE TYLKO CIEBIE - > kontynuuj, nadaj nazwę (nieistotne), po kliknięciu ZACZNIJ TUTAJ PORTFEL BĘDZIE GOTOWY.
  • Kliknij CZAT (prawy dolny róg), wybierz zakładkę BOT STORE, wybierz STEEM ATTESTATION BOT i kliknij DODAJ BOTA. Cały proces odbędzie się w formie czatu z botem.
  • Postępuj zgodnie z tym o co prosi Cię bot czyli najpierw kliknij niebieski przycisk chmurkę (...) i wybierz WPROWADŹ MÓJ ADRES:
  • wyślij wiadomość
  • Bot odpisze Ci podając link Steemconnect, gdzie bezpiecznie się zalogujesz swoim kluczem Steem (ja użyłem active, możesz spróbować posting, memo key już nie działa, unikaj używania głównego hasła), jest to jednorazowa akcja, w teorii Byteball nie przechowuje autoryzacji (do sprawdzenia tutaj - https://v2.steemconnect.com/apps/authorized), zwróć uwagę by zalogować się używając tej samej przeglądarki w której kliknąłeś/aś mój link do pobrania appki.
  • Portfel automatycznie wykryje logowanie i spyta najpierw czy twoja nazwa Steem ma być publicznie powiązana z portfelem (PUBLIC / PRIVATE) czy nie.
  • Bot poprosi o podpisanie "wiadomości" (po prostu kliknij o co prosi ;) ) Nie są potrzebne żadne transfery na fee jak kilka dni temu, to wystarcza.
  • Bot wyśle Ci tokeny na portfel automatycznie, mi także.
  • Bot wyśle mi twój nick dzięki czemu będę mógł wysłać Ci Steemy z godnie z tym co pisałem wcześniej (połowa płynnej nagrody za reffa).

Zarówno nagroda dla Ciebie jak i dla mnie będzie łatwa do sprawdzenia w explorerze Byteball po adresie kontraktu (https://explorer.byteball.org/#YRMYMODDIYBPWYMKFF6HIPDTDVHLDXSF) lub naszych walletów, więc nie ma mowy o oszustwach z obu stron.

Uwagi

  • Bot z którym gadasz by uzyskać airdropa ma czasem zamułę, wypłatę też potrafi zamulić (w teorii do 24h)
  • Póki co przedstawiciele Byteball twierdzą, że ta promocja nie ma ograniczenia czasowego.
  • Problemy? Komentarz lub czat https://steem.chat

Jeśli nie potrafisz zamienić odebranych bytes na steemy, a skorzystałeś z mojego reffa to napisz w komentarzu - jeśli będę miał wolne środki steem to możemy się wymienić.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now