NOWE POMYSŁY NA MÓJ KONTENT

Witajcie, przychodzę do was po krótkiej przerwie. Jeszcze w te wakacje będzie takich kilka ponieważ jeżdżę sobie w różne miejsca na wczasy. Gdy byłem w Lublinie przez 2 tygodnie w nie zbyt dbającym o standardy hotelu, wpadłem na pomysł by ruszyć z nową serią "Lista Krytyczna", w której będę po kolei krytykować wszystkie zaniedbania w pokojach. Nagrałem już parę klipów w hotelu Campanile. Pierwszy odcinek z tej serii pojawi się u mnie najprawdopodobniej za kilka dni w formie wideo na DLive. Film został nagrany w rozdzielczości 4K i w takiej go zamierzam przesłać, więc jakość od tego momentu skoczy na wyższy poziom (do tej pory było Full HD)! Nowa jakość filmów jest związana z upgradem mojego komputera. Procesor Intel Pentium G4400 zamieniłem na Intel Core i5-6600, dodałem nowy dysk SSD na system, aby ten szybko się uruchamiał i pracował bez zacięć czy dłuższych wczytywań, a do tej pory używany przeze mnie dysk HDD będzie dzięki temu mocno odciążony. Karta graficzna GeForce GTX 1050 zostaje na swoim miejscu. Mam nadzieję, że nowa jakość się przyjmie i nie będzie z nią większych problemów technicznych. Przechodząc do tematów moich filmów; Oprócz Listy Krytycznej, pojawi się nagrany jeszcze w 1080p trzeci odcinek Interprzeglądu. Nie miałem czasu by go zmontować przed wyjadzem, a więc jest trochę spóźniony. Na szczęście tematy, które tam poruszam nie są z typu tych, które są gorące przez 5 minut więc nie będzie z tym problemu. Na koniec w ramach nowego sprzętu pragnę poinformować, że na moim kanale mogą pojawiać się let's play'ie z różnych gier tj. GTA V, Train Simulator, ETS 2, później może PUBG. Sami wybierzcie, co chcecie. Oczywiście nie zamierzam porzucać polityki. Chcę nagrywać o niej częściej niż do tej pory. Teraz myślę, że będą do tego lepsze warunki. Problemem może okazać się organizacja czasu na to wszystko. Mam nadzieję, że uda mi się sporządzić jakiś harmonogram tego wszystkiego i regularnie wrzucać na kanał filmy o różnych tematach. Zmieni się również polityka tytułowania moich filmów. Aby wszyscy mogli u mnie szybko rozpoznać, czy to gra, czy to polityka, czy może commentary, będę tytuły zaczynał tak jak na tych przykładach: "[GAMING] (...)", "[POLITICS] (...)".

Nowa jakość 4K zagości na razie tylko w filmach kręconych telefonem. Nie zagości ona w grach. Te będą nagrywane w jakości 1440x900 ponieważ takim dysponuję monitorem. Wiem, że będą czarne pasy po bokach, ale nie wiele mogę z tym zrobić. Mógłbym obraz rozszerzać od krawędzi do krawędzi w 16:9, ale tylko gorzej by to wyglądało, a ja sam miałbym czarne pasy, tym razem na górze i na dole oglądając tak zmontowany film na swoim monitorze.

W związku z powyższym liczę na wasze upvoty pod tymi filmami! :) Teraz zbieram na nowy monitor 4K - LG 24UD58-B, którego cena w różnych sklepach waha się w okolicach około tysiąca złotych. Publikując moje ostatnie 8 filmów na DLive, zarobiłem równowartość 31,318 SBD, co po obecnym kursie daje 120 złotych. Jeśli tak dalej pójdzie, będę mógł kupić nowy monitor w mniej niż rok, a to przełoży się na jakość moich filmów! :) Nowy monitor 4K przyda się również do filmów typu Interprzegląd, gdzie lubię pokazywać screenshoty ze stron internetowych, a artykuły, którym robię te screenshoty po prostu się nie mieszczą na ekranie i muszę je dzielić.

Dziękuję wam za dotychczasowe upvoty, i że dajecie mi zarobić! W zamian za to ja mogę rozwijać kontent.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center