JAK SOBIE ZROBIĆ DOBRZE ZA 50zł?

... Okazuje się, że jest to banalnie proste ;) 


Wyjdź na balkon lub do ogrodu. Rozejrzyj się dookoła...

Co widzisz? 


Kiedy jestem na targu bez problemu mogę dostrzec obecną porę roku...
Duża ilość wrzosów przypomina mi o nadchodzącej jesieni... A to z kolei skłoniło mnie do zmian, które dosłownie uwielbiam!

Bardzo lubię sobie dogadzać i trzymam się zasady, że małe rzeczy dają mi najwięcej radości. 

Co w takim razie można dostać za 50zł? 

Ulubione ziółka i kilka kwiatów. Można wydać więcej, można wydać mniej.
Na początek to realna kwota przy założeniu, że nie mamy chociażby doniczek.

Pewnego słonecznego dnia mój kot Naan i ja zabraliśmy się do pracy...
Przesadziliśmy kilka roślin, które wymagały większych doniczek i wsadziliśmy nowe.
Wrzosy mogą przetrwać nawet zimę, dlatego 20zł za 3 sztuki, to dobry deal
Niunia w tym czasie jak zwykle leżała i pachniała jak przystało na prawdziwą arystokratkę. Na koniec naszych prac przyszła na balkon i miauknęła, co zrozumieliśmy jako jednoznaczną aprobatę ;)

Co zyskałam?  

Gdy wstaję o 5:55 idę na mój piękny, kolorowy balkon i rozciągam się w radości z wcześniej wykonanej pracy. Niewielkim kosztem stworzyłam miejsce, w którym mogę zjeść pyszne, wegańskie śniadanie, poczytać wartościową książkę, czy wypić ulubiony, włoski Aperol ;)

A czy KOTY coś zyskują?!

No jasne, że tak! Wreszcie z drapaka, w otoczeniu pięknych kwiatów, mogą obserwować gołębie i inne ptaszyska, które nieświadome zagrożenia chętnie do nich podlatują ;)

Każda kobieta kocha kwiaty, więc nie muszę Was przekonywać, że warto.  

Jeśli jesteś facetem i doczytałeś do końca to: 
a) możesz zrobić dobrze swojej lubej kupując, a w bonusie sadząc kwiaty i ziółka 
b) zadbać o swój dobry nastrój i pobabrać się trochę w ziemi (Panowie – to zajęcie, dzięki któremu zdobędziecie u niej sporo punktów ;) 

Ciekawa jestem jak jest u Was? Zwracacie uwagę na to co jest dookoła?  

W ramach ciekawostki...tak było zanim zdecydowałam się cokolwiek zmieniać...nudny, smutny, nieciekawy, taki sam jak u wszystkich, balkon.  

Chyba przyznacie, że widać różnicę? 

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center