RE: RE: Witajcie ponownie
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witajcie ponownie

RE: Witajcie ponownie

bardzo przepraszam

Miło, że się zreflektowałeś, szkoda tylko, że cała społeczność cierpi na Twoim zachowaniu. I to nie tylko w wymiarze czasowym (ludzie musieli czytać to co wypisywałeś na czacie), nie tylko w wymiarze stresu/strachu (to nie jest miłe jeżeli do społeczności, przychodzi ktoś, kto grozi pobiciem Twojemu znajomemu ze Steemit w dodatku ujawniając jego adres), a także w wymiarze pieniężnym. Voting Power zużyty (według mnie na w pełni zasłużone) flagowanie Twojego konta, mógł być zużyty na głosowanie na dobre artykuły.

Każda osoba czytająca Twój wpis, powinna mieć świadomość, że aby obniżyć reputacje twojego pierwszego konta (@pieknyapollo) do reputacji (-1), tak by wszystkie Twoje wpisy były ukrywane domyślnie, musiałem oflagować Cię 57 razy na 100%.

Ile kosztowało to społeczność?

$427.5 w nagrodach, a biorąc pod uwagę, że obecnie SteemDollar kosztuje $7.44, to przeliczało by się to w zaokrągleniu na $691.875, czyli około 2449.23 zł. W normalnych warunkach taka kwota trafiła by jako wynagrodzenie społeczności dla autorów.

Dla jasności....

Czy to Twoja wina, że społeczność nie dostała tych głosów? Nie. Sam podjąłem decyzję, że wolę oflagować Twoje posty, by już ktoś inny nie musiał i kto inny nie musiał usłyszeć gróźb karalnych pod swoim adresem.

Nie kryję się z tym co zrobiłem. Niech społeczność sama oceni moje działania.

To więcej się nie powtórzy. Przepraszam również wszystkich którym napyskowałem. Oświadczam również, że zapoznałem się z net-etykietą panującą na steemit i będę się jej trzymał.

Wybacz mi, ale groźby pobicia pod adresem kogoś innego, tak łatwo nie pójdą w zapomnienie. To jest blockchain. To co tutaj raz zostało wpisane, zostanie tutaj na zawsze.

Zakładanie drugiego konta przez Ciebie o ile jest w 100% dozwolone w ramach reguł Steem, o tyle w mojej ocenie jest próbą wymigania się od konsekwencji. Uważam, że społeczność powinna wiedzieć, do czego jesteś zdolny - stąd tak bardzo zależało mi na obniżeniu Twojej reputacji.

Faktem jest też to, że Twoje stare konto nadal jest aktywne... i nadal możesz z niego korzystać. Nie ma żadnych przeszkód, byś działając dla dobra tej społeczności odzyskał dawną reputację na tamtym koncie.

Flaguje zatem i ten post, by reputacja tego konta faktycznie odzwierciedlała reputacje osoby, do której to konto należy.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now