SteemIt rządzi!

AskSteem_Logo_v3.png

Szkoda, że nie mogę tylko i wyłącznie tworzyć. Jeszcze. Bo w miarę tego, jak zaprzyjaźniam się z platformą, widzę coraz więcej i chcę więcej. Więcej pisać, więcej rozmawiać, kręcić filmów...wszystkiego!

Od czasu do czasu będę wrzucał swoje starsze, ale nadal aktualne wpisy z poprzednich platform, więc nie złośćcie się, ale nie miałem zbyt wielu widzów i czytelników, więc chyba nie nadużywam niczyjej cierpliwości. Oczywiscie te wpisy będe oznaczał, że są starsze i z innych miejsc.

Chcę żeby Steem stał się dla mnie centrum działań, reszta tylko wsparciem, mackami, przy pomocy których ściągnę tutaj ludzi. Czytelników i oglądaczy, ale także nowych twórców.

Tym samym - ponawiam to, o co już pytałem - jeżeli chcecie poznać moja opinię na dowolny temat - wystarczy zapytać. Możecie to zrobić komentarzem, albo, jeśli macie ochotę - zapraszam na mój serwer Discord.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center