Moje pierwsze od 8 lat CV - doradzicie drodzy programiści?

Hej,

Forma HTML: http://piotrryczek.hcore.pl/cv/
Forma .pdf (drukowanie w chrome): http://www.piotrryczek.hcore.pl/cv/cv.pdf

Pierwszy raz od jakiś 8 lat czyli z grubsza od kiedy zakończyłem szkołę średnią wziąłem się za stworzenie swojego CV. Rynek się zmienił, ja zostałem troszkę w tyle z technologiami (poza CSS-em i WordPressem), pracy mi ubywa, pora na zmiany, z których nadejściem od dawna się liczyłem (powtarzałem, że nadejdzie dzień, że będę musiał przejść na etat - liczę, że tylko tymczasowo).

Wiem, że nie jest to typowe CV, ale też i moja "kariera" typowa nie jest. Ciężko wykazać setki przeróżnych zleceń w CV w formie streszczonej. Pracowałem w swoim życiu na etacie jedynie niecałe 2 miesiące w Anglii... i nic ponad to. Cała reszta to freelancing i freelancing :)

Będę wdzięczny za porady!
I jeszcze raz - uwzględnijcie, że jeśli zbiję freelance do typowych w CV dwóch zdań to wyjdzie, że ja prawie nigdy nic nie pracowałem :)

Domyślam się na co zwrócicie uwagę, ale też zależy mi aby podkreślić, że jestem człowiekiem, a nie robotem. Nie chcę pracy w korpo ;)

ps. nie zwracajcie uwagi na kod, pisany na szybkości bez staranności ;) Po prostu już krew mnie zalewała z generatorami online i stwierdziłem, że napiszę sobie sam CV w html-u takie jakie chcę.
ps2. tak, dorzucę zdjęcie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now