Kasaikan dołączył do serwera. Cześć.

2018-07-28_9280470.png

Dzień dobry, siema, dobry wieczór i cześć.

Jestem Kasaikan, większość czasu spędzam grając w gry, moim ulubionym gatunkiem są mmorpgi, więc o nich będę pisał. Grałem w wiele mmo przynajmniej do mid-gameu, między innymi w:
4Story, Nostale, Cabal, Last Chaos, Black Desert, Tera, ArcheAge, Metin2, Runes of Magic i tym podobne.

Wymieniać mógłbym tak, aż się cały blokchain zapcha. Więc czego możecie się spodziewać na moim blogu?

2018-07-28_9098217.png
Planuje podzielić się z wami moimi przemyśleniami na temat tych gier, co mi się nie podobało, co mi się podobało, może coś o nowościach, słowo o prywatnych serwerach, generalnie co mi przyjdzie do głowy.

Jestem również aktywnym graczem Lola i amatorem Doty2, więc na pewno wrzucę poradnik do grania "troll pickami" w lolu, bo taki sposób gry mi najbardziej odpowiada, a jeżeli działa to już ogólnie "kasikan wet dream", czy nawet porównanie obu gier.

Czy to wszystko?

No tak się składa że nie, jestem również fanem produkcji animowanych z dalekigo wschodu.
Obejrzałem już ich całkiem sporo bo aż 392 tytuły. I zamierzam się z wami podzielić małymi top listami(top3/top5)z tego co mi się podobało, recenzjami, czy zwykłymi kilkoma słowami.

W każdym razie

To tyle z mojego przedstawienia, chociaż nie jest to moje pierwsze konto na platformie steem.
Mam tutaj też inne konto, jednak tam chce się skupić na innym hobby i moim projekcie.
jup, moje drugie konto to @N7Reny

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center