Totalnie testowy początkowy wpis

Dzień dobry albo dobry wieczór wszystkim (a raczej nikomu bo nie sądzę by ktoś tu się odezwał), konto Hive otrzymałem gdzieś w listopadzie 2022 roku gdy podrzuciłem parę groszy panu Dawidowi (da się tym znakiem małpy oznaczać?) a może bardziej jednemu z jego przedsięwzięć i póki co jestem na etapie rozkminiania całego tematu zgodnie z dostępnym poradnikiem. Jakoś to odłożyłem w czasie aż tu nagle pewnej niedzieli sobie o tym przypomniałem.

Jako że nie jestem tak wylewny jak słynny albo i niesłynny elektryk wysokich napięć, nie spodziewam się że na tym moim żałosnym blogu cokolwiek kiedykolwiek się jeszcze pojawi. Większość czasu wolnego marnuję głównie na portalach NFSSoundtrack.com (taka sobie stronka ze ścieżkami dźwiękowymi z gier wyścigowych, więc tu sobie dodaję, poprawiam i dłubię) oraz MobyGames (taka wikipedia skrojona pod gry komputerowe, też mi się zdarza moderować to co ludziska dodają).

I na ten moment tyle.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments