Żydzi żydom....

Wiem, wiem....
Polityka Was nie interesuje. Historia to było dawno temu i to nie ważne.
Macie inne ciekawsze sprawy jak jakieś regulaminy których i tak masy uciekające przed cenzurą przestrzegać nie będą.
Wiem że już Was wkurwiam wałkowaniem tego tematu, ale mnie też coś wkurwia...

Wkurwiają mnie kłamstwa - ale nie tylko.
Niesprawiedliwość, bezsilność i to że było by inaczej gdyby tylko ludziom trochę się chciało...

Historia wielokrotnie pokazywała jak jesteśmy w Europie osamotnieni i okłamywani.
W geopolityce nie ma przyjaźni, a jeśli to tylko na chwile. Tak krótką jak biegnie wspólna droga dwóch narodów.

Wiem, że i tak macie to w dupie. Ale jeśli doczytaliście do tego momentu to chce przekazać Wam coś ważnego o mnie.
Mogę Cie nie lubić, może nawet nie będę Cie szanował, ale pamiętaj jedno.
Jeśli ktoś będzie Cie ciemiężył, lżył, wykorzystywał, krzywdził mordował Twoich braci i traktowanie to i kary będą niesprawiedliwe.
Ja stanę w Twojej obronie.
Bo jestem Polakiem, i obrzydliwa jest mi niesprawiedliwość.

Zatem, ponieważ większość zdecydowana będzie miała to w dupie, nie będę się rozpisywał. Nie będę tłumaczył o co chodzi. Dlatego tym którzy są zainteresowani szczerze, zostawiam ten link - to wyjaśni resztę :

http://wprawo.pl/2018/02/01/zezwierzecony-antysemityzm-zydowskiej-policji-kolejny-film-getta-warszawskiego-wideo-nr-2/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now