Wymiana głosów 1:1! - Czy to koniec bid botów?

Vote-4-Vote to brzmi jak kółko wzajemnej adoracji, delikatnie mówiąc. Tak pomyślałem po przeczytaniu tego tytułu.


https://steemit.com/steemax/@learnelectronics/steemax-the-vote-4-vote-auto-exchange-app-a-hardfork-20-strategy-guide

Postanowiłem jednak przeczytać artykuł i przyznam szczerze że w miarę czytania coraz bardziej przekonywałem się do argumentów autora.

Uważam że ten projekt może stać się zagrożeniem dla bid botów a nawet je "wykończyć".


Każdy z nas dobrze wie kto zarabia na bid botach. Dlaczego autorzy nie mieliby mieć prawa do takich samych a nawet większych (procentowo) zarobków? (swego czasu opowiadałem się za pomysłem zamiany proporcji payout autor/kurator ale ten pomysł jest chyba jeszcze lepszy)

System pozwala nam zagłosować 10 razy dziennie ze 100% mocą. Wyobraz sobie że mógłbyś oddać te 10 głosów którymi dysponujesz, w legalny sposób na własny post (jeden post). Brzmi zbyt dobrze? Taki jest ten projekt.

Bid boty głosują w ciemno, bardzo często na spam! Tutaj oddajemy głos tylko na posty które nam się podobają (po przeczytaniu!), w innym przypadku odrzucamy zaproszenie do wymiany głosów.

Czy są tutaj chętni do przetestowania tego projektu? Jeżeli tak to zaproście mnie przez http://steemax.trade/ do odwiedzenia i przeczytania waszego postu, jeżeli mi się spodoba to być może dojdzie do wymiany głosów.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now