Czy @fervi chce wyciszyć Atora? / Ruskie idą, będzie wojna? / Update w sprawie bota

Szczerze mówiąc to nie takiego powitania @wideoprezentacje na naszej platformie się spodziewałem.

Nie za często publikujemy? :P Jest mocno zalecany limit publikacji do 1 wpisu dziennie z powodu ograniczeń nowych kont do upvotowania

zródło komentarza

Jeżeli w ten sposób będziemy witać youtuberów którzy mają tak jak w przypadku Atora 356 K subskrybentów to niedługo Fervi sam będzie czytał własne artykuły i zgłaszał je do kuratorstwa OCD bo nic innego nie będzie mógł tu znalezć, a może o to właśnie mu chodzi?

@fervi, sprawdziłem twoją aktywność i nie zauważyłem żebyś upvotował Atora. Więc o co chodzi? O jakich ograniczeniach mówisz? Nowy użytkownik może nawet dostać milion głosów jeżeli znajdą się chętni do upvotowania. Jedyną rzeczą jaka może ograniczyć użytkownika jest bandwidth, doskonale o tym wiesz. Do tego jeszcze dochdzi ta twoja wojenka z dtube, dmania i dlive czyli platformami które rejestrują najwięcej nowych uzytkowników na blockchainie. Przestań działać na szkodę Steem blockchain. Przemyśl swoje, niegodne kuratora OCD zachowanie i pamiętaj że lewicowe platformy typu Facebook czy Youtube z pewnością potrzebują posłusznych i pomysłowych funkcjonariuszy, bez problemu by Cię zatrudnili na wysokim szczeblu. Mam nadzieję że się poprawisz i wojny nie będzie.

Trochę pozmieniałem reguły bota bo myślę że ludzie z whitelist nie będą go używać (mogą się obawiać że posty podbijane przez boty nie będą zgłaszane do kuratorstwa OCD, a znając Fervi tego też bym nie wykluczał)

Formułka obliczająca wartość głosu jest płynna i powiązana z moim VP i nie da się tego ustawić żeby zawsze było x3

Obecnie przedział jest taki (x2.6 - x3) a bot zaczyna głosować w momencie gdy moje konto osiągnie 87% VP.

Bota może używać każdy. Maksymalny bid to 0.25 SBD, a dla użytkowników z whitelist 1 SBD.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now