3 lata.


W ciągu TRZECH LAT! spotkałem tu wielu nienawistników którzy zalecali mi rozmowę z psychiatrą, ja zawsze zalecałem im rozmowę ze słowikiem. Dzisiaj wyjaśniam o co chodzi w tej “terapii”


Słowik
Powiedział mi
Że jest gdzieś miłość
Przeznaczona mi

Słowik
Przyfrunął do mnie
I powiedział mi
Że odnalazł moją miłość
Powiedział, że pewnego dnia
Spotkam cię
Nasze serca polecą
Ze słowikiem.

Słowik
Powiedział mi
Że pewnego dnia
Będziesz ze mną.

Słowik
Powiedział, że wie
Że twoja miłość
Odnajdzie moją miłość pewnego dnia
Moje serce leci
Ze słowikiem
Poprzez noc
Poprzez cały świat.
Tęsknię za tym, żeby cię widzieć
Dotykać cię
Kochać cię
Zawsze i wciąż.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,julee_cruise,nightingale.html

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center