Ciekawe kanały na Youtube, które musisz znać. Kilka słów o kanałach, które oglądam.

youtube897421_1920.jpg

Post powstaje w ramach "Projekt 365 dni"




Witajcie!



Cześć. Jako, że wczoraj opowiadałem wam o podcastach, które słucham dzisiaj należy wam opowiedzieć o kanałach, które oglądam. Oczywiście chodzi mi tutaj o Youtube.
Przedstawiam wam kanały, które oglądam najcześciej. Oczywiście oglądam też inne kanały, do których nie zaglądam jednak tak często. Zapraszam do lektury :)

Krótko o Projekcie 365 dni:


“Projekt 365 dni” jest projektem, który będzie realizowany na moich kontach. Przedsięwzięcie zakłada powstanie 365 postów, które będą ukazywały się codziennie na konkretnym koncie. Posty będą się ukazywały na kontach @mizej , @mizej-studio oraz @pl-pszczelarstwo. Projekt rozpoczyna się 1 stycznia, a kończy 31 grudnia 2019 roku. Treści będą oznaczane tagiem #365dni oraz będą reblogowane na specjalnie do tego stworzonym koncie @projekt365dni

Kanały, które oglądam na Youtube...





Akademia Bogactwa


Akademia biznesu jest kanałem w którym Jakub Midel naucza jak najprostszym językiem osoby takie jak ja tego jak stać się bogatym. I co może was zdziwić bogaty nie znaczy zamożny. Jakub pomógł mi zrozumieć wiele rzeczy, których wcześniej nie wiedziałem. Przekazał mi także wiedzę, która bardzo pomogła mi w postrzeganiu świata. Pomimo tego, że Akademią Bogactwa Jakub promuje swoje kursy to jego darmowe filmy są naprawdę merytoryczne i godne uwagi.
Link do kanału

Dla Pieniędzy


Na wstępie możemy już wydedukować jakie treści znajdują się na tym kanale oraz po co został on stworzony. Kanał należy do grupy abstra, a prowadzącym jest Paweł Swinarski. Na kanale znajdziemy materiały związane z ekonomią, sprzedażą, marketingiem i gospodarką podane w bardzo przystępnej formie. Całość prowadzona jest w formie ciekawostek popartych statystykami.
Link do kanału


7 metrów pod ziemią


Kolejnym kanałem, którego na bieżąco śledzę jest. Ukazują się na nim bardzo ciekawe, nierzadko wstrząsające treści. Zamieszczane są tam wywiady z osobami z trudnymi przeżyciami. Nazwa 7MPZ wzięła się z faktu, że wszystkie materiały są nagrywane na podziemnym parkingu. Na tym kanale znajdują się np. wywiady z balsamistą zwłok, złodziejem, prostytutką czy chociażby ofiarą pedofila.

Link do kanału

Crypto Masters


Crypto Masters to kanał na któym ukazują się treści związane z kryptowalutami. Zazwyczaj są to newsy. Niekiedy są to jednak materiały czysto polityczne, w których twórca analizuje zachowanie rządu i podległych mu placówek. Jeżeli ktoś jest zainteresowany kryptowalutami to bardzo polecam zapoznanie się z tym kanałem.
Link do kanału


Kuba Klawiter

Kuba prowadzi kanał na którym recenzuje, ocenia, testuje nowinki technologiczne. Najbardziej znaną jego serią jest "Tech Week", w którym to co tydzień w niedzielę publikuje przegląd technologiczny z ubiegłego tygodnia. W jego filmach nigdy nie brakuje dużej dawki humoru.

Link do kanału


Film na dziś:






Ważne linki:

@projekt365dni
@mizej
@mizej-studio
@pl-pszczelarstwo
@pl-spolecznosc
Donacje



Trzymajcie się! Do jutra!


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now