Rozliczenie za zbiórkę polskiej społeczności Steemit na WOŚP

Jakiś czas temu Polacy na Steemit za sprawą @sebaj86 rozpoczęli zbiórkę na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i ja zostałem wyznaczony do przekazania zebranej kwoty na ten cel charytatywny. Dołożyłem do tego mniej więcej połowę z przypadkowego posta i dołożyłem kilka swoich groszy.

Pierwotnie miałem od tego użyć możliwości bezpośredniej wpłaty poprzez stronę WOŚP, ale niestety pojawiał się błąd (może za duże obciążenie?). Dlatego postanowiłem dokonać wpłaty bezpośrednio na rachunek widoczny w nagłówku strony:

Dzięki temu przekazaliśmy: 18.829 SBD (zbiórka) + 5.532 SBD (post) + 5.639 SBD (mój dodatek) = 30 SBD. Po przerzuceniu tego na złotówki wyszło 693,18 PLN.

Dziękujemy wszystkim za przekazanie swojego głosu!


Jedna osoba pod dwoma nickami.
Marek Szumny - to ja.
@lukmarcus i @marszum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center