8 dzień jako wegetarianka i jest cudownie :)

Raportuje sukces na całej linii warzywno-mięsnej płot sobie postawiłam taki mentalny i wiem, że nie chce go nawet przekraczać. I powiem tylko jedno, że to dopiero początek. Wiem, że nie chce jeść czegoś co wcześniej chodziło, myślało i miało uczucia tak samo jak ja cz Ty.

Wyleczyłam się z hipokryzji, tak bo jak masz psa, kotka, papuge to oczywiście nie zjesz tego na obiad, ale jest okay jeść kure, krowe czy świnke.

Mięso albo raczej zwłoki czegoś co wcześniej chodziło mnie bardzo rusza, a tak bo nie jestem padlinożercą. Tak nazywają się w świecie zwierzęcym osobniki jedzące ciała innych zwierząt! A jaką to ma nazwe w świecie homo sapiens? Nie ma bo My jako osobniki na najwyższym poziomie ewolucyjnym, nie mają takiego określenia bo w homo sapiens rządzi taka dalekosiężna hipokryzja, że homo ledwo sapiens już się nawet pogubiło! Ze mną włącznie. Nie wiem jak ja sobie to wcześniej tłumaczyłam, ale ja przepraszam, ja sobie nie tłumaczyłam. Ja nawet w tej dziedzinie to nie myślałam! Co nie jest najmniejszym usprawiedliwieniem. Teraz przyszła refleksja, jak bardzo jesteśmy manipulowani z wszystkich stron np. nie jedząc mięsa tylko jedząc warzywa nie dostarczasz wystarczajacej ilości białka, warzywa mają go nawet więcej!

Czuje się Niesamowicie szczęśliwa z moją decyzją całkowitej zmainy stylu życia, bo to nie chodzi tylko o nie jedzenie mięsa. Kiedyś o tym popisze...
Jak tylko zaczęłam kupować warzywka to przypomniała mi się dieta Dr.Dąbrowskiej, ale będąc wegetarianinką można jeść takie rzeczy o których istniemiu wcześniej nawet nie wiedziałąm i odkrywam codziennie takie cudności.

warzywka.jpg

Oliwy i oleje są dla mnie nierozłącznym partnerem w przygotowaniu posiłków. Nie smaże na oliwie, ale jak sobie ugotuje kasze gryczaną, pęczaczek i dodam warzywka to potem tak jakoś automatycznie ręka mi sięga po oliwe i tak sobie skropie dość szczodrze ;) Zapasik sobie zrobiłam :)

oliwa.jpg

No cóżnie pozostaje mi nic innego jak odkrywać nowe oblicza i smaki wegetarianizmu. Bo to mi się nie tylko bardzo podoba ale smakuje :)

Ten bardzo nie długi filmik zmienił moje spojrzenie na 'mięso'. Szkoda że nie jest w języku polskim, ale przekaz jest bardzo wymowny...

Buziaki dla Wszystkich
od Gosi z Rodzinką :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center