Ja tylko chciałem się przywitać...

Piszę to już drugi raz bo przez przypadek wyczyściłem wszystko ...

Witajcie serdecznie jestem Marcin i mam 31 lat. Obecnie mieszkam w Wielkopolsce w ślicznym miasteczku jakim jest Złotów.

281A0183

⬆️⬇️ Miejska promenada nocą.

281A0182

Trafiłem tu trochę przez przypadek. Zaczęło się od tego, że przypomniałem sobie o swoim koncie na steemit, które było nie odwiedzane od 3 lat. Jak to pewnie niejednemu się zdarzyło ... hasła brak, zgubione ale niema tego złego ... Trafiłem na jakiś komentarz gdzie ktoś napisał, że większość społeczności piszącej w języku polskim przeniosła się na tą stronę ... no i oto jestem ;)

Z zamiłowania jestem trochę fotografem, trochę grafikiem komputerowym i na pewno bardzo jestem harcerzem. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego harcerstwa, bez moich harcerzy i bez tych doświadczeń, które mnie ukształtowały. Myślę, że jeszcze pewnie się tym podzielę.

Mam nadzieję, że uda mi się tu zadomowić i dobrze funkcjonować w społeczności.

281A3799

152420110-1323808661321373-1771352591287680495-n

Ps.

  1. Słabo ogarniam formatowanie tekstu, czy ktoś może zaproponować jakiś poradnik? Obiecuje szybko to ogarnąć i moje wpisy będą już ładniejsze ;)
  2. Czy mogę najciekawsze swoje posty ze steemit tutaj zamieścić?
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center