O mnie

Cześć,
tu Lunarious, a dokładniej Dominika.

Nie wiem co tu robię, ale w sumie może być śmiesznie. Trafiłam na tą platformę przypadkiem.

Jestem 23-letnią studentką psychologii na UJ. Od 8 lat mieszkam w Krakowie, którego mam już trochę dość...

Jestem teraz na takim etapie w życiu, że lubię odkrywać nowe rzeczy. Uwielbiam ten dreszczyk emocji, kiedy próbuję czegoś nowego. Zazwyczaj wiążę się to też z wyjściem poza moją strefę komfortu. Ale tam gdzie jest wyjście z tej strefy, zaczyna się rozwój.

Lubię ludzi i lubię podróże. Na szczęście obie te rzeczy się łączą. Do tej pory wyjazdy do Azji bardzo poszerzyły moje horyzonty i sprawiły, że moim marzeniem jest podróż dookoła świata. Najchętniej w sumie to bym wyjechała i nie wracała. Niestety moja praca magisterska i ostatni rok studiów sprawiły, że muszę siedzieć w domu. Covid też mi nie pomaga.

Piszę pracę magisterską o buddyzmie. Jak widać zakochana jestem też w Azji.

To ja, w buddyjskiej świątyni w Bangkoku, w Tajlandii

IMG_6752.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center