Spóźnione (grafika 3D) o mnie. Witam wszystkich.

O SOBIE.jpg

Cześć mam na imię Łukasz.

W dzieciństwie uwielbiałem rysować, szczególnie na nudnych przedmiotach w szkole podstawowej. Od 4 lat zajmuję się grafiką 3D. Obecnie tworzę meble, wizualizacje dla architektów w mniejszym stopniu plakaty i logotypy. Uwielbiam siedzieć nad danym projektem i poprawiać elementy, które uważam za nie do końca doskonałe. Pracuję m. in. na takich programach jak:

  1. Autodesk 3DS MAX
  2. Autodesk FUSION 360
  3. Sketchup
  4. Adobe Illustrator
  5. Adobe Photoshop

To tyle, jeśli chodzi o część zawodową.

Stare szkice:

20160214_224548.jpg

20160214_211825.jpg

20151209_010405.jpg

Przykładowe projekty i wizualizacje:

stół dębowy do salonu i do kuchni_5.jpg

4.RGB_color.png

5.RGB_color.png

3.jpg

Uwielbiam czytać książki. W moim pokoju-pracowni posiadam 3 półki w kształcie piramidy. Znajdują się na nich książki. Na najwyższej znajduje się tylko jedna, „Moje życie i dzieło” – Henry Ford. Z subiektywnego pkt. widzenia z biografii Forda wyniosłem więcej niż z ukończonej szkoły wyższej na kierunku Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach. Z czystym sumieniem polecam w/w książkę każdemu, kto nie miał okazji jej jeszcze przeczytać.

Na co dzień.

Siłownia, rower to moje odskocznie od pracy, hobby i książek. W minioną niedzielę „otwarłem” sezon rowerowy pokonując 28 km. Z każdym weekendem zamierzam dokładać około 5-7 km i tak oto pod koniec sierpnia chciałbym przejechać swoją pierwszą SETKĘ w życiu. Czas pokaże.

Postanowienia

Początek roku wiązał się z wieloma zmianami, chęcią nauki nowych rzeczy. Jako pierwszy cel postawiony sobie już 3 stycznia była nauka do końca 2019 roku dwóch nowych programów.
Pierwszym jest Unreal Engine 4. Próbkę jego możliwości umieszczam w filmiku poniżej.

Drugim jest Pixologic Zbrush. Program do modelowania m. in. postaci do gier. Poniżej umieszczam link do filmiku ukazującego najlepsze prace z 2016 roku. Gwarantuje będziecie pod wrażeniem.

FILMIK PONIŻEJ, BARDZO POLECAM ZOBACZYĆ.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że dzięki moim zainteresowaniom, pracy będę mógł choćby w nikłym stopniu zainspirować osoby do metamorfozy swojego otoczenia lub przeczytania książek, których recenzje będę w wolej chwili umieszczał na Steemit.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.

Więcej znajdą Państwo n mojej stronie:
https://lukasindesign.com/

lub na Instagramie
https://www.instagram.com/lukasindesign/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now