Wymarzony rycerz? - ilustracje do bajki

img_2545.jpg

Cześć!
Tym razem coś w kolorze ;) Rycerz w garniturze to bajka dla dzieci, pisana wierszem. Do książeczki dołączana jest także kolorowanka (do samodzielnego wydruku).

Praca nad ilustracjami w pełnym kolorze, z tą ilością detali to już bardzo pracochłonne zajęcie. Ale mam zawsze pewien problem z tego typu szczegółowymi ilustracjami - wydaje mi się, że czegoś jeszcze brak, coś trzeba poprawić. Na szczęście, te grafiki robione na zamówienie, mają zleceniodawców, którzy mówią mi kiedy praca jest już przez nich akceptowana 😀 i wtedy zazwyczaj przestaje wydziwiać.

Co do samej książeczki:
Historyjka opowiada o księżniczce, która czekała na księcia z bajki, a przyjechał do niej współczesny „rycerz” bez manier. „Rycerz w garniturze” to bajka z wyraźnym morałem i pokazująca przywary dzisiejszych „gentlemanów”.

img_2517.heic

Z talerza capnął piernika i z pełnymi ustami,
patrząc na rozbitą doniczkę, poprosił o popielniczkę.

img_1488.jpg

To na łące obok brzózek,
biega sobie stado kózek.

A ja biedna, czekam tu,
na spełnienie mego snu.

img_2535.heic
Jedna z kolorowanek po wydrukowaniu, wszystkie ilustracje mają swoje odpowiedniki do pokolorowania.

Gdyby ktoś był zainteresowany podobnymi grafikami, to zapraszam do kontaktu:
linda.steemit@gmail.com ;) lub w komentarzach.

A teraz siadam do wpisu o Węgrzech 🙈. Może do końca weekendu uda mi się go skończyć 😅.

Wszystkie cytaty pochodzą z książeczki: „Rycerz w garniturze” M. Murgrabia

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now