Dzisiaj jest Dzień Programisty [En] Toady is Day of the Programmer

[PL]
Kilka lat temu mój mąż zadzwonił w drodze z pracy i smutnym tonem oznajmił: "Dzisiaj jest dzień programisty, a u mnie w pracy nikt o tym nie pamiętał".

Szybko upiekłam biszkopta, trochę go udekorowałam i gdy tylko @noisy wrócił do domu wręczyłam mu go wraz ze stosownymi życzeniami.

W międzyczasie postanowiłam sobie, że co roku będę pamiętać o złożeniu życzeń mojemu (i innym też) programiście. Nawet wtedy nie przypuszczałam, że sama ten dzień będę w przyszłości obchodzić.

290426_2392586694995_1488917041_o.jpg

A więc moi drodzy programiści (i nie tylko) życzę Wam wszystkiego najlepszego, ciekawych projektów, mało bugów, nowych wyzwań i satysfakcji z wykonywanej pracy!

[En]
I wish for all programmers interesting projects, as few bugs as possible, new challenges and satisfaction from your work!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now