"Fejsbukowe" rozmowy fikcyjnych postaci :)

Zastanawialiście się kiedyś jak mogłyby wyglądać posty na FB publikowane przez bohaterów książek czy filmów? Bo ja tak :) Efektem takich rozmyślań są przedstawione poniżej dyskusje znanych postaci z literatury. 

Wszystkie rozmowy wygenerowałem samodzielnie przy pomocy dostępnych w sieci narzędzi. 

Wiem, że nie jestem innowacyjny pod tym względem i podobnych "fejkowych" rozmów fikcyjnych bohaterów powstało już wiele, jednak i ja postanowiłem uzewnętrznić to co miałem w głowie :) Mam nadzieję, że się komuś spodoba, a może nawet kogoś tym rozbawię :) 

Ostrzeżenie: post może zawierać czarny humor :D 


Zaczynamy od Wertera - pierwszego przedstawiciela subkultury EMO:


Kompleks Edypa z klasycznej tragedii zawsze śmieszny:


"Kochana" siostrzyczka z dramatu Słowackiego:


Dla Homerowskich bohaterów również znalazło się miejsce:


I znów wracamy do naszego ulubionego samobójcy: 


Jeden z najtragiczniejszych mścicieli w literaturze:


  @kusior  


Zapraszam na mojego bloga: http://zkusiorabani.pl/
oraz do polubienia strony na FB: https://www.facebook.com/zkusiorabani/  

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center