Kilka słów na koniec.

Od jakiegoś czasu nosiłem się z tym zamiarem. Przychodząc na steemit widziałem gówniane artykuły i fatalne zdjęcia kasujące po kilkanaście dolarów( kolesiostwo, boty)Pogodziłem się z tym, że tak właśnie tu jest. Przecież liczy się dla mnie tylko polska społeczność ! Natomiast moim skromnym zdaniem sytuacja na polskim steemie wymknęła się całkowicie spod kontroli. Blogowanie przestało sprawiać mi przyjemność. Liczne afery koperkowe których wartość wynosi kilka centów są ważniejsze niż wspólne budowanie społeczności. Jeśli polubię Kowalskiego obrazi się na mnie Nowak. Jeśli polubię Nowaka to Kowalski namaluje smutną minkę. Nie jest możliwe zachowanie totalnej bezstronności i skupieniu się tylko na blogowaniu. Zamykam swoje konto. Na jak długo? Nie mam pojęcia. Dziękuję osobom które były mi bliskie na platformie. Z niektórymi naprawdę miło spędzałem czas, jestem wam niezmiernie wdzięczny. Dziękuję.

Moja działalność skupi się tylko na wspieraniu tagu pl-prawo o który tak bardzo się starałem.

Cześć. Trzymajcie się.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now