Dziękuję Steemit! Co dalej?

Hejka tu Klaudia!

Chciałabym Wam bardzo podziękować za miłe powitanie ^^ To jest niesamowite że tyle wspaniałych ludzi jest na tej platformie. Mam nadzieję że będę tu poznawać coraz więcej takich ludzi!
thankyou.jpg

Bardzo dużo wczoraj myślałam o tym co publikować na Steemit jakie tematy poruszać i doszłam do wniosku że codziennie lub co drugi dzień będę wstawiać posty w różnych tematach. Mam zamiar się wypowiadać się o rzeczach lub zjawiskach w moim otoczeniu, które mnie Ciekawią, smucą lub bawią. Kilka postów też będę chciała poświęcić swojej osobie. Jeśli masz do mnie jakieś uwagi i chcesz mi pomóc się odnaleźć na Steemit pisz śmiało komentarz

jeszcze w tym tygodniu wstawię swoje przemyślenia więc zapraszam do Obserwowania mnie ^^

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now