Z dziennika apokaliptycznego

468i8l.jpg
Kiedy ziemia się okazała płaska, postanowiłem ruszyć w wyprawę by na samym końcu rozbić obozowisko w małej lepiance
1 dzień.
Czuje wszędzie narastające fale, które emitują naddźwiękowy program emisyjny który doprowadza do wyburzenia fal ultradźwiękowych dzięki którym nasza świadomość umyka gdzieś w przesyle

Zrobiłem zakupy mój telefon sugeruje, czy jestem z nich zadowolony i cieszy się, że odwiedziłem ich sklepy mimo ze nie zaznaczałem żadnej aplikacji
Zaczyna się śledzenie!.

2 dzień.
Postanowiłem się nie zaszczepić na nic, przecież ludzie dali sobie radę w XIX wieku wiec i teraz dadzą naturalna selekcja wytępi, tych słabszych a mocniejsi przeżyją:)

3 dzień
Czuje narastająca fale złych rzeczy tego G
Postanowiłem wyrzucić mój telefon i od teraz używam cegły z 1980 roku tak by emisja 5G nie przechodziła przez mój mózg
4 dzień
Widzę jak chipuja wszystkich do około, by kontrolować sebixy i karyny w ich pato życiu czuje się taki zagrożony.
5 dzień.
W mojej lepiance pozbyłem się wszelkiej elektroniki a pisze ten post za pomocą kartki doczepione do gołębia, który ma zadanie dolecieć do cywilizacji (mam nadzieje ze nie wykradną mi hasła)

6 dzień
5G nadeszło ludzkość umiera każdy pada jak mucha ich mózgi stają się jak popcorn, zakładam specjalny Chełm by nie czytali mi w myślach i udaje się do sklepu, jednak jakie jest moje zdziwienie jak wyjmuje kartę i nagle mnie olśniewa przecież kasę mam na koncie w banku a bank to tez zło bo tam jest kontrola.
Szybko biegnę zamykam konto uff teraz pieniądze są bezpieczne.

7 dzień
budzę się i żyje normalnie.
Żadne 5G nas nie zabije to nasza głupota nas zabije nasza niewiedza i paranoja przyczynia się do śmierci. Post ten ma uświadomić jedno, że warto pomyśleć samemu niż rzucać się na analizy specjalistów z internetu. Jeśli twoja głowa jest opalana a w dłoniach masz chipy to może znak żeby wyrzucić ta cała technologie i wtedy nikt nie będzie cię kontrolował?
Masz konto w socjal mediach to znają o tobie wszystko i reklamy są podpięte pod ciebie wiec nie ukryjesz nic co i tak sam nie okazałeś w necie.
4G tez wypalalo mózgi 5G wypala 6G tez będzie i tak dalej radio zwykle domowe tez zabija a mimo to mamy je w domu. Chwile namysłu i dajmy tej technolodze żyć. A ziemia nie jest płaska lecz kwadratowa ;p

https://pixabay.com/pl/photos/kapelusz-moda-styl-szczęśliwy-591973/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now