Kiedy planowałeś wielkie wakacje, a tuż za rogiem piękne krajobrazy.

Jak wiecie w tym roku miałem w planach wielka podróż, jednak nie udało się wylecieć z wiadomych przyczyn.
Wyjście z domu w tych czasach nie jest łatwe,wiec postanowiłem zrobić post który nawet w takim mieście jak moje da się odkryć piękno.
hiym7j.jpg
Zieleń zaczyna kwitnąć to chyba najlepszy czas by podziwiać zieleń chociaż dla alergikow niekoniecznie.
9xzvlx.jpg
Chmury kłębią się wiec jest na co popatrzeć
4xwxq6.jpg
tutaj fajnie się powoli zaciemnia tworząc niezwykły obraz :) to jedno z tych zdjęć które mi się bardzo podoba
4rpovd.jpg
3zxm6m.jpg
5ed5u9.jpg
2h6hpc.jpg
Uwielbiam robić zdjęcia kaczkom, wydają mi się to piękne stworzenia to fotografowania
hdzc0p.jpg
Oczywiście łabędzie tez się musza pojawiać:) to jednak pięknie się prezentują.
fg2505.jpgzm29jy.jpg
Park to coś wspaniałego jest jeden ale na tyle duży, ze można chwile w nim spędzić czasu ( jeśli skończy się kwarantanna)
4ztkxy.jpg
Nawet nocą można zrobić fajne zdjęcie
lf0rer.jpg
zima warto zrobić zdjęcie ptakom które idealnie pozują do zdjęć a później nakarmić je dobrym ziarnem.
a3bww7.jpg
Kiedy nawet zwykły słup powoduje ze chcesz na chwile przystanąć i zrobić zdjęcie to jedno z tych które uważam za udane bo kocham zabawę biela i czernią.**
qns9cz.jpg
Tutaj to już nie jest moje miasto bo kiedy bylem w Warszawie hehe, tutaj tez zabawa czernią i biela spowodowała ze jest tez moim ulubionym

To tyle to taki mały mój zbiór zdjęć które trzymam i uważam ze są fajne:) jak widać z każdego miasta da się wyrwać jakieś piękno jeśli staniemy w odpowiednim miejscu i spojrzymy na przyrodę :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now