Jakieś porady? Dla nowicjusza ;P

Witam, mam na imię Jakub i mam 19 lat, choć to pewnie mało kogo obchodzi ;P , jest to mój pierwszy dzień na tej platformie. Nie da się ukryć, że przyciągnęła mnie tu opcja zarabiania pieniędzy, a raczej dorobienia sobie na pisaniu bloga, ciekawych i wartościowych postów, czy też komentarzy, to jednak mam duszę niespełnionego artysty i chciałbym w końcu zacząć coś tworzyć, coś, co spodoba się nie tylko mi, ale też innym osobą. Więc pomyślałem, że utworzę tu konto i zacznę o czymś pisać. Moją największą pasją jest programowanie, a co do samych "komputerów", nie ma rzeczy, której bym nie ogarnął ;D. Znam się w sumie na większości rzeczy 😅, ale to nie jest teraz najważniejsze ;p.

Po tym krótkim miłym przywitaniu 😁 mam parę pytań.

Przeszukałem internet 😅, ale nie znalazłem "zasad" panujących na tej platformie czy też inaczej, regulaminu. Na pewno zabroniony w szczególności jest plagiat i "toksyczne zachowanie", ale czy są też inne rzeczy?

Czy muszę koniecznie pisać posty w języku angielskim, czy mogę pozostać przy ojczystym ;P ? (Nawet już nie zwracając uwagę na pieniądze i ilość ludzi, do których dojdzie ten post)

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź jak i dodatkową radę.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center