Jak Tak Dziennik | 22/02/2023

230223_Diary.jpeg

Lampa którą kupiłem na Allegro ma wtyczkę "Schuko" (nie widziałem wczęśniej. Oglądałem w internecie). W każdym razie, polski gniazdko elektryczne nie pasuje. Tak więc, potrzebowałem łącznik. Byłem w sklepu narzędzia obok mnie i pan było tak nie miły! Oj oj oj.

  • "Jesteśmy w polsce, czemu pan ma taki wtyczkę w ogóle?"
  • "Wiem, wiem. Kupiłem lampę w internecie. Dokładnie dlatego pytam za łącznik"
  • "Ale ta jest bardzo nie-popularną wtyczkę. Taki tutaj nie mamy!"
  • "Oh ciekawie"

Naprawdę ciekawy, bo wikipedia mówi że cała Europa współdzieli to (z wyjątkiem Polska i Anglia i trochę więcej). Ale pan miał wszystke inne (z Anglii, Chin i tak dalej) a to nie miał.

Pan powiedział że tutaj w Polsce będzie bardzo trudno znaleźć taki łącznik. Na Allegro w ogóle trudno nie było!

Wczoraj byłem za Popielec i potem za Grużiński jedzenie. Super dzień.

Dzisiaj proponuję Wam starą angielsi piosenkę:

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now