Witam wszystkich z polskiej części Steemit

Na samym początku mojej przygody ze steemit chciałbym się przywitać i powiedzieć krótko coś o sobie i co wkrótce   znajdzie się na moim blogu.

A więc siemka jestem Igor, mam 17 lat, jestem z Krakowa.Obecnie kształtuję się na profilu technik/informatyk w Zespole Szkół Elektrycznych nr.2 w Krakowie.

Moją główną i zarazem największą pasją jest motoryzacja, więc ona będzie głównym tematem moich wpisów,  interesuję się również muzyką i po części e-sportem - pojawi się tez kilka informacji o tych zagadnieniach.

Cóż na tą chwilę to tyle z mojej strony,  jeśli przeczytałeś ten post to dziękuje za poświęcenie swojego cennego czasu na ten krótki materiał z mojej strony.          

Pozdrawiam serdecznie Igor :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center